Bill Gates Windows 8'i Windows 7'den Daha Çok Seviyor


bill gatesMicrosoft'un başkanı ve aynı zamanda kurucularından olan Bill Gates, geçtiğimiz günlerde Microsoft'un ürünleri ve yaptığı hayır faaliyetleriyle ilgili soruları cevaplamak için Reddit üzerinde bir AMA oturumuna katıldı.
Kendisine en sevdiği işletim sistemi sorulduğunda şaşırtıcı olmayan bir şekilde Windows 8 cevabını verdi ve anlaşılan o ki Microsoft'un yeni işletim sistemini hala ileriye taşımak için mücadele veriyor.
Kendisine yöneltilen "Windows 7 mi Windows 8 mi? Dürüst ol Bill." sorusuna hiç düşünmeden "Yenisi her zaman daha iyidir." cevabını veren Bill Gates açıkça Windows 8'in çok daha iyi bir seçim olacağını dile getirdi.
Ayrıca Microsoft'un başkanı geçtiğimiz cumartesi günü piyasaya sürülen Surface Pro'yu bizzat kendisinin de kullanmakta olduğunu doğruladı.
Bill Gates, "Ben kendi Surface Pro'mu sadece bir hafta önce kullanmaya başladım ve çok memnunum. Ben şu an Algısal Pikselli görüntü ekranınını, büyük Windows 8 dokunmatik beyaztahtası üzerinde kullanıyorum. Bunlar zaman içerisinde yaygınlaşacak ve fiyatları mümkün olduğunca aşağıya çekilecek." açıklamasını yapmayı da ihmal etmedi.


Microsoft Surface Pro Yazılım ve Teknik Özellikleri

Yorumlar