Google'a En Çok Reklam Verenler



Google 2011 son çeyrek mali verilerini yeni açıklamıştı, Firma tarafından açıklanan verilere göre Adwords hizmetlerinden ciddi oranlarda büyümeler var.
İŞTE GOOGLE'A EN ÇOK REKLAM VERENLER

31 Aralıkta sona eren 4. çeyrekte paralı reklamların tıklamalarının geçen senenin aynı çeyreğine kıyasla %34 daha fazla artış gösterdiği görülmektedir. Peki Bu ciddi adwords reklam gelirlerinde en çok kimin payı var?

Arama motoru pazarlama şirketi Wordstream milyonlarca anahtar kelime veritabanına bakarak Google’ın reklamverenlerin anahtar kelime veritabanını derleyerek ciddi verilere ulaştı. Bu sonuçların yanında yer alan reklamverenler tarafından ödenmesi gibi 2011 yılı 10 milyon arama sorgularının yanı sıra ortalama tıklama-başı-maliyet fiyatları belirlendi.

Şirketin çıkardığı infografik sonuçlarına göre;

Google’ın en büyük reklamvereni, adwords reklamlarına 59,1 milyon dolar harcayan ev geliştirme zinciri Lowe’s. İkinci sıradaki ise 55,2 milyon dolar ile dünyanın e-ticaret devi Amazon var.

10 farklı sektörde farklı infografikler ile işte en çok Adwords’e para harcayanlar

Finans ve sigortacılık sektöründe 43.7 milyon dolar ile zirvede statefarm adlı sigorta şirketi var.

İşte Google'a en çok reklam veren sektörler;

1- Finans, sigorta şirketleri
2- Perakendeciler
3- Seyahat, turizm
4- İş, eğitim
5- Bahçe, ev dekorasyon
6- Bilgisayar, tüketici elektroniği
7- Otomobil
8- İnternet, telekomünikasyon
9- Sanayi, endüstri
10- Sipariş, hediyelik eşya
 

Yorumlar