Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK) Kuruldu



Açıkhava mecrası pazarlayan 20'yi aşkın şirketin bir araya gelerek karar vermesinden sonra açıkhava mecrasının gelişmesi için, açıkhava konusunda eğitim programları, workshop ve konferanslar düzenlemeyi hedefleyen Arvak Açıkhava Reklamcıları Vakfı kuruldu.
Açıkhavanın daha yaratıcı ve daha verimli kullanılması için çalışmalar yapacak olan Arvak, aynı zamanda resmi kurumlara Açıkhava mecrası ile ilgili konularda yardımcı olmayı, yasal düzenlemelerde Açıkhava sektörü adına görüş ve önerilerde bulunmayı öncelikli hedefleri arasında tutuyor.

Arvak aynı zamanda Açıkhava sektörünü oluşturan şirketler arasında bir iletişim köprüsü olmayı ve ortak konularda sektörün bir bütün halinde davranmasını sağlamayı planlıyor. Üniversitelerin İletişim Fakülteleri ile iyi ilişkiler geliştirerek Açıkhava sektörüne nitelikli insan kaynağı sağlamak ve İletişim Fakültelerinde okuyan öğrencilerin Açıkhava konusunda yeterli ve doğru bilgilerle donatmak da Arvak önde gelen hedefleri arasında.

Geçtiğimiz günlerde yasal kuruluşunu tamamlayan Arvak'ın Yönetim Kurulu'da belirlendi. Yönetim Kurulu Başkanlığı'nı Ayhan Tezcan, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı'nı Nasuh Önal, Muhasip Üyeliği Mustafa Sinan ve Yönetim Kurulu üyeliklerini Bahar Erdoğan ve Mehmet Demirci'nin üstlendiği Arvak Açıkhava Reklamcıları Vakfı, görev dağılımının belli olmasından sonra çalışmalara başladı.

Yorumlar