BMW Logo anlamı ve hikayesi


Gökyüzü mavi ve beyaz dörde' BMW logosunun gerçek anlamını, şirketin en tartışmalı konudur. Dr Florian Triebel, BMW AG Yönetim Kurulu Üyesi göre, "onun gökyüzü mavi ve beyaz alanların iki farklı yorumlara sunan BMW logosu ve markasının önemine dair iki gelenek vardır. Dönen bir pervane için bir yorumlama puan. Diğer BMW logosu ilgilidir Bavyera ürünler üretilmektedir yer olarak ".

BMW Hakkında:

BMW AG bir Alman şirketi ve otomobil ve dünyada motosiklet önde gelen üreticilerinden biridir. 1916 yılında kurulan ve Münih (Bavyera eyaletinin başkenti), Almanya merkezli, BMW ayrıca MINI ve Rolls-Royce otomobil markalarının ana şirketidir. BMW AG Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft açılımı, ya da Bavyera Motor İngilizce / Şirket İşleri.

BMW Logo:

BMW logosu, bir gümüş astar çevrili kalın siyah bir halka oluşur. Harfleri 'BMW' siyah halkanın üst yarısında olmayan bir serif yazı yazılmıştır. Halka içinde boşluk dört eşit alternatif mavi ve beyaz dört parçaya ayrılır. Genellikle "madalyon" olarak bilinen BMW logosu, oluşturulan ve 1917 yılında tescil edilmiştir. Oluşturulan logo tasarımı oldukça basit ve akıllı, açık sportif ve imaj bilinci olan bir kimlik projeleri. Bir marka liderliğindeki şirketin yüksek konuşma, dünyanın en farklı logo tasarımları biridir. 1929 Dixi ünlü BMW logosunu taşıyan ilk araç oldu.BMW logosu çok nadiren ve inceden bir değişikliğe uğramıştır ve şirketin tarihi boyunca orijinal görünümünü korumuştur. Burada 1917 yılından bu yana kullanılmış olan logoları bazılarıdır.

Tartışması:

'Gökyüzü mavi ve beyaz ekose desenli kutu' BMW logosu mitinin bir versiyonu BMW mühendisleri üzerinde çalıştığınız bir parlayan gümüş / beyaz Dönen bir pervane ile bağlanır.Diğer şirketin ürünleri üretilmektedir yer olarak ve Bavyera ulusal renkleri (gök mavisi ve beyaz) ile Bavyera BMW logosu ilgilidir.

PARLAYAN PERVANE Teorisi:

BMW'nin mevcut logo tasarımı dönen bir uçak pervane dairesel tasarım evrimleşmiş olduğu söyleniyor. Beyaz ve mavi ekose desenli kutular, açık mavi gökyüzünün karşı dönen bir gümüş / beyaz pervane kanadı bir stilize temsil olması gerekiyordu. Teorisi daha görüntüyü B

avyera Luftwaffe mavi ve beyaz boyalı uçakları uçtu ben hangi Dünya Savaşı kökeni olduğunu deyimi ile güçlendirilmiştir. Ayrıca I. Dünya Savaşı sırasında askeri bir uçak motoru üreticisi BMW ve bir uçak motoru üreticisi olarak başladı inanmak olarak BMW kökeni yansıtmaktadır. Bir BMW mühendisi şirketin ilk 320 bhp motoru test ederken şirketin Dergiye göre, "BMW Werkzeitschrift" (1942), BMW logosu ortaya çıktı. O iki gümüş koni bir aura gibi yayılan dönen pervane parlayan disk yansıması hayran. İki koni arasında ise, gökten mavi '- gümüş ve mavi renk dört bölüme dönen pervanenin' yaptığını tuttu. BMW - - Pervane yansıyan bu görseli öngörülen mühendisi, aynı zamanda üç harf gördüm. Böylece, BMW logo doğdu. Bununla birlikte, bir BMW sözcüsü göre, BMW logosu (imge sonrası WWI reklamlar görünür rağmen) bir eğirme pervane sembolize değildir. Diğer bir kayda göre, bu açıklama BMW logosu yaratma konusunda kamuoyuna mantıklı bir açıklama vermek için şirket tarafından yapılan yalnızca sahte bir iddia olarak birçok kişi tarafından kabul edilir. Aslında, ilk BMW aero-motor test Mart 1918'de gerçekleşti - BMW logosu oluşturulmuş olan altı ay sonra. Buna ek olarak, BMW logosu, pervane, kurucu mit BMW tarafından üretilen hiçbir zaman motorunun bir bileşenidir.

BAVARIAN BAYRAK Teorisi:

BMW için, BMW logosu Bavyera bayrağının renklerini sembolize ve şirketin kökeni temsil ettiği 'mutlu bir tesadüf' oldu. BMW logosu ilk oluşturulduğu zaman, bir marka özelliği 'silah ya da ulusal egemenlik diğer semboller ulusal kat' için Marka Kanunu ile yasaklanmıştır. Bu aynı zamanda Bavyera belirgin olan ilişkisini korurken, 'yanlış bir hanedan perspektiften BMW logosu rengi öğelerini yapılandırarak' bir çözüm ile gelip BMW pazarlamacılar açtı.

Sonuç:

BMW üretim sahası olarak Bavyera - BMW logosu şirketin kökeni belirtmek için yaratılmış olduğu sonucuna için her türlü neden var. Ve logo tasarımı gerçek anlamı hakkında büyüyen yutturmaca rağmen, BMW logosu sınıfı, kişiliği ve sofistike örneğidir dünyanın en tanınmış sembollerinden biri haline gelmiştir.